מאמני כושר: כך תקדמו את האינסטגרם העסקי שלכם!

אחד הדברים החשובים לכל מאמן או מאמנת כושר (ובעצם, לכל עסק באשר הוא), הוא הנוכחות הדיגיטלית שלו. אם בעבר, דרכי השיווק של העסק היו מסורתיות, הרי שהיום אנחנו יכולים לראות דרכי שיווק המתבססות על הרשתות החברתיות. הרשו לי לספר לכם על חברו הטוב ביותר של מאמני הכושר: האינסטגרם.

אינסטגרם למאמני כושר

נוכחות דיגיטלית ברשת

כל מי שרוצה להגיע לקהלים חדשים ולצבור עוקבים, חייב להקפיד על נוכחות דיגיטלית ברשת, כשאחד האמצעים לעשות זאת הוא באמצעות האינסטגרם העסקי. אם עדיין לא הקמתם פרופיל עסקי שמשקף את העשייה שלכם כמאמני כושר -עשו זאת.

הקמת עמוד עסקי היא פעולה די פשוטה, אבל מה שמצריך השקעה וחשיבה הוא תפעול העמוד וכמובן כל מה שקשור לנושא של קידום באינסטגרם. התפוצה האורגנית היא מזערית, והיא כמעט ואינה מסייעת להגדיל את העוקבים באופן ניכר. מה מומלץ? להשקיע בתפעול העמוד, להעלות תוכן חשוב ובתור התחלה, כדאי גם לקנות לייקים לפוסט. רכישת לייקים מאפשר לכם ליצור פרופיל שנראה פופולארי, מה שיעודד אנשים נוספים לעקוב אחר העמוד ולהביע מעורבות.

התוכן הוא המלך!

כדי ליצור עמוד אינסטגרם פעיל ומעניין, אתם חייבים להקדיש זמן ומחשבה כדי לייצר תכנים איכותיים שמעניינים את קהל היעד שלכם. למרות שרוב התוכן מועבר בתמונות וסרטונים, עדיין ניתן להעביר לעוקבים שלכם תוכן עם ערך, ולהימנע מאוסף תמונות שלא משרת את הקהל. אני ממליצה לכם לבנות אסטרטגיית תוכן ממוקדת לשלושה חודשים קדימה, וליצור מעין בנק של תכנים, כך תוכלו לתפעל את העמוד גם כשאתם עמוסים באימונים או פעילויות. לעולם אל תשאירו את העמוד יתום – העלו אליו תכנים כל הזמן.

השתמשו בהאשתג

האשתגים הם דרך מצוינת למשוך עוקבים באופן אורגני, אבל שימו לב שאתם עושים את זה נכון ולא מגזימים. כמו כן, כדאי לחקור מעט את האינסטגרם ולהבין אילו האשתגים יכולים לשרת אתכם. יש הרבה מאוד האשתגים באינסטגרם, ואם לא תבצעו מחקר בנושא או לחלופין, אם תשתמשו תמיד באותן התגיות – לא בטוח שתצליחו להתקדם או לאסוף עוקבים חדשים בכמות משמעותית.

לא לשכוח את הסטורי

לא כולם יודעים, אבל הסטורי באינסטגרם הוא אחד הכלים היעילים והמדליקים ביותר לקידום! ניתן ליצור מגוון סיפורים, ויש לא מעט עיצובים מיוחדים. אל תוותרו על השימוש בפיצ'ר הזה כי הוא עשוי להועיל לעסק ולמשוך אליכם קהל נוסף.

צרו אינטראקציה עם קהל היעד

הגולשים מגיבים לפוסטים שכתבתם? תגיבו להם בחזרה, ונסו ליצור אינטראקציה עם העוקבים שלכם. כמו כן, תוכלו ליצור אינטראקציה גם עם עמודים נוספים, הגיבו על פוסטים של אחרים, כך תוכלו לחזק את הפרופיל העסקי שלכם.

אתם לא חייבים לעקוב אחרי כל מי שעוקב אחריכם, אבל אם יש בעלי עסקים או פרופילים שמעניינים אתכם, בהחלט תוכלו לעקוב אחריהם, ולהביע מעורבות בתכנים שהם מעלים.

קראו גם על: אפליקציית ספורט, למה היא כל כך חשובה?

 

פרופיל אינסטגרם עסקי הוא בין הכלים השיווקיים החשובים ביותר לכל מאמן ומאמנת כושר. חשוב לתפעל את העמוד באופן נכון, ולהשתמש בכל האפשרויות והפיצ'רים שהפלטפורמה מציעה. האינסטגרם הוא כלי מצוין – השתמשו בו בתבונה!

נגישות
גלילה לראש העמוד