מאמני כושר אישיים – כיצד תוכלו להשיג לקוחות נוספים? היועץ העסקי יוסי שינובר עם כל הטיפים שישתלם לכם להכיר

רוצים לצאת לדרך עצמאית וחדשה? פתיחת עסק עצמאי בתור מאמני כושר זו החלטה אמיצה, ובעזרת התנהלות נכונה תוכלו לגרום לעסק שלכם לשגשג ולהצליח. יוסי שינובר, יועץ עסקי מומחה ומנוסה, נותן מספר טיפים שיעזרו לכם להשיג עוד לקוחות ולשפר את החשיפה של העסק שלכם. אז אילו דברים חשוב לדעת וליישם כדי להשיג לקוחות חדשים? התשובה במאמר שלפניכם.

לגבש את הייחודיות שלכם

יוסי שינובר מסביר שבידול עסקי הוא בין הדברים הראשונים שצריך לעשות לפני הקמת העסק, מפני שהרבה מהפעולות העסקיות מבוצעות מתוך ההבנה של האסטרטגיה והבידול, והם הקו המנחה והמקשר בין כל הפעולות למען העסק. דוגמאות לייחודיות יכולות להיות:

  • מיקום גיאוגרפי
  • כמות מסוימת של אימונים
  • מחיר גבוה מאוד או זול מאוד
  • מהירות התגובה ללקוחות
  • סוגי האימונים שמציע העסק

אם כבר יש לכם עסק פעיל, יוסי שינובר ממליץ לשאול את הלקוחות למה הם מעדיפים להגיע דווקא לעסק שלכם. התשובות שלהם יעזרו לכם למצוא את הייחודיות של מה שאתם מציעים. עוד טיפ חשוב הוא להפריד בין שם המקצוע לבין הבידול של העסק. "מאמן כושר אישי" זה לא תכונה מבדלת, כי יש המון מאמנים אישיים בשוק. נסו למצוא את מה שמייחד את העסק שלכם לעומת שאר המתחרים, משהו שיגרום ללקוחות להגיע דווקא אליכם.

לתמחר נכון

רוב בעלי העסקים מתמחרים את המוצר שלהם לפי התמחור הכללי שלו בשוק אצל המתחרים, אך בדרך זו הם לא בודקים כמה הם באמת יכולים להרוויח. תמחור נכון קשור למיקום, לרגישות של הלקוחות למוצר, לביטחון העצמי בדרך של המוצר וכו'. יוסי שינובר ממליץ להסתכל על המכלול של המוצרים שהעסק מציע ולפי זה לתמחר אותם. יש מוצרים שאולי צריך לתמחר מתחת למחיר השוק, מוצרים אחרים במחיר השוק ומוצרים נוספים מעל מחיר השוק, כאשר כל מקרה לגופו.

 

 

להגדיר את קהל היעד של העסק

כחלק מהתהליך של בניית עסק, יש לבחון עם מי אנחנו רוצים לעבוד, ומה גבולות הגזרה שאנחנו מתנהלים בתוכם. יוסי שינובר, יועץ עסקי מומחה, מבהיר שככל שהקהל היעד יהיה יותר ממוקד, כך לאנשים אחרים יהיה קל להצביע על העסק כמומחה בתחומו. מיקוד קהל היעד מאפשר להגדיר באופן מדויק את הצרכים והרצונות שלו, ולכתוב עליהם בשיווק בצורה שתגרום להם להבין שזה המוצר שהם חיפשו כל הזמן הזה.

לתקן תוך כדי תנועה

יוסי שינובר מייעץ לצאת עם המוצר לעולם, גם אם הוא לא מושלם, ולתקן טעויות במקביל. גם אם אין לכם את כל המידע הדרוש – אפשר ללמוד תוך כדי הפצת המוצר, ובהתאם לעשות שינויים באפיון המוצר, במחיר, בדרך הפרסום שלו וכו'. כשאנחנו יוצאים עם מוצר חדש לעולם יש המון אי וודאות, אשר מתחילה להתבהר כאשר אנחנו רואים את הלקוחות מתעניינים במוצר, רוכשים אותו בגלל סיבה X או Y, או מעדיפים לא לרכוש אותו בגלל משהו מסוים שאפשר לשפר. חשוב להיות קשובים לאורך כל הדרך, גם אחרי שהמוצר יצא לעולם, כדי לדעת אילו התאמות צריך לבצע כדי שהמוצר ידבר לכמה שיותר אנשים בקהל היעד.

לסיכום

כשפותחים עסק עצמאי כמאמני כושר אישי, חשוב לדייק את המשימות והפעולות שעושים למען העסק לצורך הגברת החשיפה וגיוס לקוחות חדשים. כדי לגרום לעסק להצליח, יוסי שינובר מייעץ למצוא את הייחודיות שלכם לעומת המתחרים, לתמחר בצורה נכונה את המוצר שאתם מציעים, להגדיר באופן מדויק את קהל היעד של העסק וכן לתקן, לשפר ולדייק את השירותים שהעסק מציע תוך כדי תנועה ועבודה. אלה יעזרו לכם להגיע ללקוחות חדשים ולהגדיל את ההכנסות שלכם מהעסק.

נגישות
גלילה לראש העמוד